Saturday, January 15, 2011

အေတြးအိမ္ကိုတူးေဖၚၾကည့္ျခင္း


သူ သီဟုိဠ္ကိုေရာက္လာတာ ေလးလနီးပါးရွိခဲ့ၿပီ။ သီဟိုဠ္မွာ  ” လြမ္းတတ္သူမ်ား မလာရ ”   လို႔မ်ားက်ိန္ စာရွိခဲ့ေလသလားမသိ။ ျမင္ျမင္သမွ် အရာရာတိုင္းဟာ သူ႔အတြက္လြမ္းစရာေတြခ်ည္းခ်ည္း ျဖစ္ေနေတာ့ တယ္။ သစ္ပင္၊ ေတာ၊ ေတာင္ေတြကလည္း ရြာမွာရွိတဲ့ သစ္ပင္၊ေတာ ၊ေတာင္စတာေတြနဲ႔တစ္ပံုစံတည္း။ ေက်ာင္းေရွ႕ကအုန္းပင္ႀကီးကိ ု ျမင္ရျပန္ေတာ့ အေမ့အိမ္၀ိုင္းထဲက ထိုးထိုးေထာင္ေထာင္အုန္းပင္ေတြကို ေျပးျမင္ေယာင္ ေနမိတယ္။ အဆိုေတာ္ဟန္ထူးလြင္ရဲ႕ ” မယ္တင္ ”  သီခ်င္းထဲကလိုပဲ အေဖနဲ႔ အေမကို လည္း လြမ္းတယ္၊ ရြာဦးေက်ာင္းဆရာေတာ္ကိုလည္း လြမ္းတယ္၊ ရြာအလယ္ပိုင္းက အလွဴပဲြတိုင္းမွာ ထ မင္းလိုက္ခ်က္ေပးတဲ့ ဦးေမာင္လွ ကိုလည္း လြမ္းတယ္၊ အေမ့အိမ္က  ႏို႕စားႏြားမႀကီး၊  ၿပီးေတာ့ ၀က္က ေလးေတြ၊ ၾကက္ကေလးေတြအစုံေပါ့။  အို…လြမ္းလို႔ရသမွ် အခေၾကးေငြ မကုန္စတမ္း အကုန္လံုးလိုလို လြမ္းမိလြမ္းရာ လြမ္းေနေတာ့တာပါပဲ။  ဒီၾကားထဲ ကိုဥၾသက သိုက္ျမံဳေ၀းတဲ့သီခ်င္းေတြကို တက်ည္က် ည္ ညည္းဆိုရင္း သူ႔ကိုေလွာင္ေနသေယာင္ေယာင္။
             သူသီဟိုဠ္စေရာက္တဲ့ေန႔ေလးကို ျပန္လည္အမွတ္ရေနမိတယ္။ 01,05,2010-ရက္ေန႔ နံနက္ (၂) နာရီ အခ်ိန္ခန္႔ သူသီဟုိဠ္ကို  ေျခခ်မိလိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ အလြမ္းမင္းသားႀကီး ကိုေရႊမိုးက မ်က္ရည္ လည္ရႊဲနဲ႔ သူ႔ကို ဆီးႀကိဳလို႔ေနေလရဲ႕။ ရင္ထဲကို လႈိင္းတံပိုးတစ္ခု၀င္ေရာက္လာတယ္။   တရိပ္ရိပ္တက္ လာတဲ့ ရင္လႈိင္းခတ္သံေတြနဲ႔ သူပ်ာယာခတ္လ်က္ရွိေနစဥ္ ပါးျပင္ထက္မွာ ေရစီးေၾကာင္းႏွစ္ခုက ဘယ္ သို႔ဘယ္ပံုေရာက္လာတယ္ မေျပာတတ္၊ ပိုင္စိုးပိုင္နင္းတစ္ဖက္စီေနရာယူထားၾကေလရဲ႕။ မိုးေရပက္တ ယ္ ေျပာရေအာင္လည္း ကားတံခါး ေတြြက  ပိတ္ထားတာပဲ။ အို…သူမ်က္ရည္ေတြက်ေနတာပါလား။
လူႀကီးသူမေတြ ဆံုးမခဲ့တဲ့ ”ေယာက်္ားဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွ မ်က္ရည္မက်ရဘူး” ဆိုတာကို သူေမ့ေနၿပီ ထင္ပါရဲ႕။ ေအးေလ…သူဟာလည္း ကာမေဘာင္ အတြင္းမွာ ေပ်ာ္ေမြ႔ေနတဲ့ ေလာကီသားတစ္ဦဆိုေတာ့ လြမ္းစရာရွိရင္ လြမ္းေနရအံုးမွာပဲေပါ့။ သူ႔ကို လာႀကိဳတ့ဲ ေဘးနားကသူငယ္ခ်င္းေတြ မျမင္ေအာင္ ကပ်ာ ကယာသုတ္ပစ္ေနေလေတာ့တယ္။ ကိုေရႊမိုးကလည္း ဘယ္အၿငိဳးေၾကာင့္ရယ္မသိ တအိအိနဲ႔ ရြာသြန္းေန လိုက္တာ အဲဒီေန႔တစ္ေန႔လံုး မတိတ္ႏိုင္ဘဲ ဆက္လက္သြန္ခ်ေနေလေတာ့တယ္။
လြမ္းလို႔ရသမွ်ေတြကို တစ္စစီဆြဲထုတ္ကာ ပံုေဖၚခံစားေနမိရင္း သီရိလကၤာႏိုင္ငံရွိ ျမန္မာေက်ာင္းတိုက္ (၅)တိုက္ကိုတည္ေထာင္ေတာ္မူခဲ့တဲ့ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ဘဒၵႏၲ၀ိနယာလကၤာရမေထရ္ျမတ္ေရးစပ္ခဲ့တဲ့ကဗ်ာေလး  တစ္ပုဒ္က သူ႔ႏွလံုးသားစိမ့္၀င္လာျပန္တယ္။
-ညွိဳ႕မႈိင္းရယ္ေ၀ တို႔တိုင္းျပည္၊
ျမန္မာလို ဟုတ္ေပဘု၊
-သမုဒ္ေရ အဏၰ၀ါက ရံပတ္ခါ၀ိုင္း။
-ညွိဳ႕မႈိင္းရယ္ ေ၀သေလေလ
လွဳိင္းမိုးရယ္ေစြ၊
-ထက္ေကာင္းကင္ အဇဋာေဗြက
၀ဠာေဟ တိမ္ေတြဖံုးျပန္ေတာ့၊
-တို႔တိုင္းျပည္ ဒဂံုဘက္ကိုကြယ္
လြမ္းလ်က္ေန႔တိုင္း။
သူ ကဗ်ာေလးေနာက္စီးေမ်ာလိုက္ပါရင္း ဘယ္ႏွစ္ေခါက္မွန္းမသိ  ရြတ္ဆိုေနမိတယ္။ ကဗ်ာေလးက အ သက္၀င္လွတာေၾကာင့္ သူ႕မွာဌာေနကိုသာမက ကဗ်ာပိုင္ရွင္ဆရာေတာ္ႀကီးကိုပါ ေအာက္ေမ့တမ္းတ ေနမိေတာ့တယ္။ ေၾသာ္…ဆရာေတာ္ႀကီးလည္း ေလာကီသားေပမို႔ ဇာတိေျမကိုေတာ႔ တမ္းတေနဦးမွာပဲ လို႔ သူဆက္ေတြးေနမိတယ္။
             ႏွလံုးသား၀ိညာဥ္ရဲ႕စိတၱဇအလြမ္းေတြၾကားမွာ ဦးတည္ရာမဲ့လြင့္ေမ်ာေနရာမွ အေဖနဲ႔အေမဟာ ေနာက္ထပ္တစ္ႀကိမ္ သူ႔အေတြးထဲ၀င္လာျပန္တယ္။ ပံုရိပ္ေတြနဲ႔အတူ အေဖနဲ႔အေမ ေျပာခဲ့တဲ့စကားေတြ က သူ႔နားထဲမွာ ပဲ့တင္ထပ္က်လာတယ္။မီးဖိုေခ်ာင္ကထြက္လာတဲ့အေမက သူစာသင္သြားမယ္ ဆိုေတာ့ “ ငါ့သား၊ ပညာေရးနဲ႔ပတ္သက္လို႔ကေတာ့ ဆံုးခန္းတိုင္ေအာင္သာလုပ္၊ အေမတို႔ အားေပးတယ္၊  အေမ ဂုဏ္ယူတယ္ငါ့သား၊  ဒါမွငါ့သား-ဆိုၿပီး အေမ့ရဲ႕ ပတ္၀န္းက်င္မွာ အေမလက္မ ေထာင္ျပခ်င္တယ္သား။ အေမ သားေကာင္းမိခင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္တယ္ ငါ့သားရယ္၊ အဲဒါေၾကာင္႔ အေမ့ရဲ႕စကားတစ္ခြန္းကို ေတာ့ ငါ့သား မွတ္ထားေစခ်င္တယ္၊ ” အခု ငါဘယ္ကို ေရာက္ေနတာလဲ?  ငါဘာျဖစ္ခ်င္တာလဲ?  အခု ငါဘာလုပ္ေနတာလဲ?” ဆိုတဲ့ေမးခြန္းေတြကို ငါ့သား အေမ့ကို သတိရတိုင္း ကိုယ့္ကိုယ္ကို မၾကာခဏ ျပန္ေမးၾကည့္ပါ။
                       ေနာက္ၿပီး လူတစ္ေယာက္မွာ အေရးႀကီးတာ တစ္ခုပဲရွိရတယ္။ ငါ့သားအတြက္ဘယ္ အရာက  အေရးႀကီးဆံုးလဲ-ဆိုတာကို ဆန္းစစ္ပါ။ ၿပီးရင္ အဲဒါကုိက်ားကုတ္က်ားခဲ ေအာင္ျမင္ၿပီးေျမာက္ ေအာင္ ေဆာင္ရြက္လိုက္ပါ။ သားေနာက္မွာ အေမအၿမဲတမ္းရွိေနတယ္။ အခက္အခဲေတြရွိလာရင္ အေမ့ ကိုသာ သတိရလုိက္ပါ။ သားရဲ႕အခက္အခဲေတြ ေျပလည္သြားပါလိမ့္မယ္။ ငါ့သားေလး က်န္းမာခ်မ္းသာ ပါေစကြယ္“ ဆိုၿပီး အေမဟာ သူ႔နဖူးျပင္ေလးကို ႏႈတ္ခမ္းတစ္စံုနဲ႔ တယုတယ တို႔ထိလို႔ေနပါေတာ့တယ္။
          ေတာထဲကေနျပန္လာတဲ့အေဖဟာ အေပၚပိုင္းဗလာက်င္းနဲ႔ ပုဆိုးစုတ္ကေလးကို ပခံုးေပၚတင္ၿပီး သူ႕အနားမွာ တင္ပလႅင္ခ်ိတ္ကာ ေဆးလိပ္ေသာက္ရင္း  ” ဒီမယ္ ငါ့သား.. အေဖဟာ သားတို႔လို ပညာ ကို ဆံုးခန္းတိုင္ေအာင္ သင္ယူခြင့္မရခဲ့လို႔ သားေလာက္ေတာ့ သိခ်င္မွသိမယ္။ ဒါေပမယ့္အေဖ သိသ ေလာက္ေလးကိုေတာ့ျဖင့္ သားကို မွာလိုက္ခ်င္စမ္းတယ္ ငါ့သား။  ဇီ၀ဇိုးငွက္ကေလးေတြရဲ႕သဘာ၀ကို ငါ့သားတစ္ခ်က္ေလာက ္ေတြးၾကည့္ပါ။ သူတို႔ေတြဟာ ေကာင္းကင္မွာ ေလဟုန္ကို ထြင္းေဖာက္ၿပီး တိမ္ ညြန္႔ေတြကို သြားေရာက္စားေသာက္တတ္ၾကတယ္။ ၿပီးေတာ့ သူတို႔ေတြဟာ ေက်ာက္ေဆာင္၊ ေက်ာက္ ကမ္းပါးေတြမွာ သူတို႔ရဲ႕အန္ဖတ္ေတြနဲ႔ အသိုက္လုပ္ေနတတ္ၾကတယ္။
အေဖတို႔လူေတြဟာ သူတို႔ရဲ႕ႏွလံုးေသြးနဲ႔တည္ေဆာက္ထားတဲ့အသိုက္အျမံဳကို အားေဆးအျဖစ္ မွီ၀ဲခဲ့ၾကတယ္။ တရားတယ္၊ မတရားဘူးဆိုတာကို အေဖမေျပာလိုပါဘူး။ ေျပာခ်င္တာက ဒီဇီ၀ဇိုးငွက္ငယ္ေတြလို ငါ့သား အျမင့္ကို ပ်ံသန္းႏိုင္သေလာက္ ပ်ံသန္းပါ။ ေနာက္ကိုလွည့္မၾကည့္ပါန႔ဲ။ ” ငဲ့ရင္ ေစာင္းတယ္” ငါ့သား။ အေဖတို႔ကိုလည္း လွည့္မၾကည့္နဲ႔၊ ငါ့သားရဲ႕အတိတ္ကိုလည္း ျပန္လည္ၿပီး ေျခရာေကာက္မေနနဲ႔။ ဆိုေတာ့ ဘယ္ေလာက္ပဲ ခက္ခဲပါေစ၊ ရႏိုင္သမွ်ရေအာင္ယူခဲ့ပါ။
ကိုယ့္အတြက္ရလာတဲ့ အခြင့္တစ္ခုကို အေရးပါတဲ့သူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေအာင္စြမ္းေဆာင္ခဲ့ပါ။ ၿပီးရင္ ကိုယ္နဲ႔သင့္ေလ်ာ္မယ့္ေနရာတစ္ခုမွာ အေျခခ်ေနထိုင္ပါ။  အေဖတို႔လို အသိမၾကြယ္ေသးတဲ့ ေတာသူ ေတာင္သားေတြကို မွ်ေ၀ေပးပါ၊ လမ္းညႊန္ေပးပါ။ အေဖ သားကိုယံုတယ္။ ငါ့သားလုပ္ႏိုင္မွာပါ” လို႔တတြတ္တြတ္မွာတမ္းေတြေခၽြေနရင္း အေဖဟာ စကားေျပာရတာ ေမာသြားဟန္ ထင္ပါရဲ႕၊ သူ႔ေဆးလိပ္တိုကိုသာ ဆက္လက္ရႈိက္ဖြာ ေနေလေတာ့တယ္။
သူ႔အေတြးထဲကို ပ်ံ႕လြင့္လာတဲ့အေဖနဲ႔အေမရဲ႕စကားသံေတြက သူ႕ႏွလံုးသားကိုလႈပ္ႏိုးလိုက္သလို ပါပဲ။ ဒါနဲ႔သူဟာ အိပ္ယာထက္ကကုန္းရုန္းထၿပီး အေဖနဲ႔အေမရွိရာအရပ္ကိုရည္ေမွ်ာ္မွန္းလ်က္ ”သားအေဖတို႔၊ အေမတို႔ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကို မပ်က္ေစရပါဘူး။ အေဖတို႕၊အေမတို႔ရဲ႕စကားကို သားအၿမဲတမ္းႏွလံုးသြင္း ေနပါ့မယ္။ သားဟာအေဖတို႔၊အေမတို႔ရဲ႕လက္ရံုးသဖြယ္“အား”ျဖစ္ေအာင္ႀကိဳးစားသြားမွာပါ။အေဖတို႔အေမတို႔ရဲ႕ ၀န္ထုပ္၀န္ပိုး “က်ား” မျဖစ္ေစရပါဘူး။ သားကိုယ္မွာစီးဆင္းေနတဲ့ ေသြးေတြဟာ အေဖတို႔၊အေမတို႔ရဲ႕ေသြးလို အၿမဲတမ္းရဲရင့္ေနမွာပါ။
သားပါးစပ္ဖ်ားေလးနဲ႔ ကတိေတြေပးသြားတာမဟုတ္ပါဘူး။သားရဲ႕ႏွလံုးသားကို သက္ေသထူၿပီး ေျပာခဲ့တာပါအေဖနဲ႔အေမ။ ႏွလံုးသားဟာ ႏွလံုးသားခ်င္းပဲစကားေျပာတယ္-ဆိုတာအေဖတို႔၊ အေမတို႔သိပါတယ္။ အေဖတို႔၊အေမတို႔ရဲ႕သားအေပၚမွာ ထားတဲ့ယံုၾကည္ခ်က္ေတြကို သားအလြဲသံုးစား မလုပ္ ပါဘူး။ သားဟာ ႏိုင္ငံ့ရဲ႕သားေကာင္းရတနာ မျဖစ္ခဲ့ရင္ေတာင္ အေဖတို႔၊အေမတို႔ရဲ႕ သားေကာင္းရတနာ ေတာ့  အၿမဲတမ္းျဖစ္ေနမွာပါ” လို႔တိုင္တည္ ျမည္တမ္းေနမိပါေတာ့တယ္။
အေဖနဲ႔အေမတို႔ရဲ႕ အေအးျမဆံုး ပီတိမ်က္ရည္တို႔ျဖင့္ ေရးျခစ္ထားတဲ့ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ကို လူသားကမၻာရဲ႕ၾကင္နာျခင္းျပတိုက္မွာ ခ်ိတ္ဆြဲျပသႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားေနစဥ္ သူနဲ႕ရင္ဘတ္ခ်င္းထပ္တူက်တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာကဆီကဖုန္း၀င္လာတယ္။သူလက္ခံလိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ”ဘယ္လိုလဲကိုယ့္လူ၊တာယာဖိနပ္နဲ႔ပ်ာယာခတ္ေနတုန္းပဲလား”တဲ့။”ေအး…ဟုတ္တယ္။ငါ အခု ျဒဗ္မဲ့ထုထည္တစ္ခုကို အနားညီဗဟုဂံအျဖစ္ ပံုသြင္းဖို႔ ႀကိဳးစားေနတာ။ ဘ၀ဆိုတာကို တိုက္ပြဲတစ္ခုလို႔ ငါျမင္မိတယ္။ ဆရာႀကီး ဦးဗဂ်ီငိုေျပာဖူးတဲ့စကားေလးတစ္ခြန္းရွိတယ္။ ”တစ္မိနစ္ဆိုေသာအခ်ိန္သည္ အျခားသူေတြအတြက္ မထူးျခား လွေသာ္လည္း တာေ၀းေျပးသမားတစ္ေယာက္အတြက္ မိနစ္တိုင္း၊စကၠန္႔တိုင္းဟာ တန္ဖိုးရွိေနတယ္” တဲ့။ အခု ငါတို႔ဟာလည္း တာေ၀းသမားလိုပါပဲ။ငါတို႔ရဲ႕ေပးဆပ္မႈေတြက သိပ္ကိုမ်ားျပားလြန္းတယ္။ ငါတို႔ေပးတာနဲ႔ တန္ရာတန္ေၾကးေတာ့ရမွျဖစ္မယ္ကိုယ့္လူ။ ငါတို႔မွာအခ်ိန္ကလည္း သိပ္မရွိဘူး။ ဆိုေတာ့ ငါတို႔ မိနစ္တိုင္း၊ စကၠန္႔တိုင္းကို သတိထားရမယ္။ ဘ၀ရဲ႕လက္တြဲေဖၚဆိုတာ ေျပာင္းလဲမႈေတြအေပၚမွာ ခံႏိုင္ရည္ရွိဖို႔ပဲ။ ဘ၀မွာ အခက္အခဲေတြ၊ ရႈပ္ေထြးျခင္းေတြမက်ေရာက္ခဲ့ဘူးဆိုရင္ အဲဒါေနေပ်ာ္တဲ့ဘ၀မဟုတ္ေတာ့တာ ေသခ်ာတယ္ ကိုယ့္လူ။ စိတ္ကူးတိုင္းသာ လွႏိုင္မယ္ဆိုရင္ ဘ၀မွာမ်က္ရည္ဆိုတာ ဘယ္မွာရွိႏိုင္ပါ့မလဲေလ”။
”ေအး..ဟုတ္တယ္။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕အရည္အခ်င္းကို အဲဒီလူကိုယ္တိုင္ပဲ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်မွတ္ေပးတာ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို လူညံ့တစ္ေယာက္ပါလို႔သတ္မွတ္ထားရင္ အဲဒီလူဟာ လူညံ့တစ္ေယာက္ပဲ ျဖစ္ေနအံုးမွာပါ။ဒါကိုငါလုပ္ႏိုင္တယ္ လို႔ေတြးထားခဲ့ရင္လည္း သူအေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ စြမ္းေဆာင္သြားႏိုင္မွာပါ။ ကိုယ္ဘာလုပ္ ႏိုင္သလဲ-ဆိုတာကို အရင္ဦးဆံုးသိဖို႔လိုတယ္။ ကိုယ္လုပ္ႏိုင္တာကို သိၿပီဆိုရင္ ပထမဆံုးေျခလွမ္းကို မိမိရရလွမ္းႏိုင္ ရမယ္။ ေျခေထာက္ဆိုတာ ေရွ႕ကိုလွည့္ေပါက္တာေလ။ ေနာက္ကိုလွမ္းဖို႔မဟုတ္ဘူး။ ေရွ႕ကိုခ်ီတက္ဖို႔။ ၾကာနီကန္ဆရာေတာ္ဦးဇဋိလရဲ႕”ခ်စ္ေတာ့ခ်စ္တယ္ ဒါေပမယ့္”တရားေတာ္လို”သိေတာ့သိတယ္ ဒါေပမယ့္” ျဖစ္ေနခဲ့မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဘ၀မွာရတာကခပ္ပါးပါး၊ ေပးရတာက ခပ္မ်ားမ်ားပဲျဖစ္ေနမွာပါ။အခြင့္အေရးဆိုတာ အရည္အခ်င္းရွိမွ ရလာတတ္တဲ့သေဘာရွိပါတယ္။ ကဲ …ကိုယ့္လူ ကိုယ္ေတာ့စကၠန္႔တိုင္းတန္ဖိုးရွိေစဖို႔ လုပ္သင့္လုပ္ထိုက္တာေလးေတြ လုပ္လိုက္အံုးမယ္”ဆိုၿပီး ဖုန္းခ်သြားေတာ့တယ္။
နိပါတ္ေတာ္ထဲက သိၾကားမင္းက သူ႕ရဲ႕သားငပ်င္းသုသိမကိုေျပာခဲ့တဲ့စကားေလးကို သူသတိရ ေနမိတယ္။”ခ်စ္သား သုသိမ၊ ဒီေလာကမွာ မလုပ္ဘဲနဲ႔ ခ်မ္းသာတဲ့ေနရာမ်ားရွိလို႔ရွိရင္ အဲဒီေနရာကို မင္းအရင္ ဆံုးသြားလိုက္ပါ၊ ၿပီးရင္ ငါ့ကိုလည္း လာေခၚလွည့္ပါ”တဲ့။ သုသိမနတ္သားရွာေနတဲ့လမ္းေၾကာင္းကို လူတိုင္း လိုက္ခ်င္ၾကတာေပါ့။ တစ္စံုတစ္ခုကိုလိုခ်င္ရင္ တစ္စံုတစ္ခုကိုေတာ့ေပးဆပ္ရမွာပဲ။ ကိုယ္ကမေပးဘဲန႔ဲ ေတာ့ ဘယ္အရာကိုမွေမွ်ာ္လင့္လို႔မရပါဘူး။ သရက္ပင္စိုက္ရင္ သရက္သီးစားရမယ္-ဆိုတဲ့သီ၀ရီတစ္ခုလို ကိုယ္ဘယ္ေလာက္ထိေပးလိုႏိုင္သလဲဆုိတဲ့ အခ်က္အေပၚမွာမူတည္ၿပီး ကိုယ္ရလာမွာပါ။ တဒဂၤျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ဆႏၵတစ္ခုကိုအေျခခံၿပီး အရူးတစ္ေယာက္ႏွယ္လုိက္လုပ္ေနခဲ့မယ္ဆိုရင္ေတာ့ေမွာင္မိုက္မွာေလာင္ၿမိဳက္ေနရံုက လဲြၿပီး ဘာမွျဖစ္လာမွာမဟုတ္ပါဘူး။
သူဟာ သူ႔ကိုယ္သူ လူညံ့တစ္ေယာက္ပါလို႔ေတာ့ မသတ္မွတ္ခဲ့ပါဘူး။ ဘယ္သူ႔ကိုမွ အထင္မႀကီးခဲ့ သလို သူ႔ကိုယ္သူလည္း အထင္မႀကီးဘူး၊ ဘယ္သူ႔ကိုမွအထင္မေသး၀ံ့သလို သူ႔ကိုယ္သူလည္း အထင္မေသး ပါဘူး။ ”မင္းဘက္ကၾကည့္ေတာ့ လက္ဖ၀ါး၊ ငါ့ဘက္ကၾကည့္ေတာ့ လက္ဖမိုး” ။ ကဲ… ဘယ္သူမွားတယ္လို႔ ေျပာမလဲ။ လုပ္စရာရွိတာကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္လုပ္ဖို႔လိုတာပဲ။ ဒါ အမွန္တရားပဲေလ။ သူဟာ ဦးတည္ရာမဲ့လြင့္ေမ်ာေနတဲ့သူ႔ရ႕ဲအေတြးေတြကို ထိန္းခ်ဳပ္လုိက္ပါတယ္။ အေတြးဟာ နည္းျပအဆင့္ပဲရွိတယ္။ ကစားသမားတစ္ေယာက္မဟုတ္ဘူး။ နည္းျပရဲ႕ထိန္းခ်ဳပ္မႈလမ္းေၾကာအတိုင္း လိုက္ေလ်ာညီေထြ လုပ္ေဆာင္မွသာေအာင္ျမင္တဲ့ ဘ၀တစ္ခုကို ဆုပ္ကိုင္ႏိုင္မွာျဖစ္တယ္။ အေတြးဆိုတာ တကယ္ေတာ့ သူ႕ရဲ႕အနာဂတ္ ပံုရိပ္ကို ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ထားလိုက္ျခင္းပါပဲ။ ဒါ့ေၾကာင့္ သူဟာ လက္ေတြ႔မျဖစ္ေသးတဲ့ အေတြးေတြကို အေကာင္အထည္ေဖၚႏိုင္ဖို႔၊ အေမေမွ်ာ္မွန္းတဲ့ သားေကာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႔၊ အေဖေမွ်ာ္လင့္တဲ့ အေရးပါတဲ့သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႔၊စိတ္ကူးရင္း စာအုပ္တစ္ခ်ိဳ႕ကိုေပြ႕ပိုက္ၿပီး ဆန္းသစ္တဲ့ ေျခလွမ္းေတြနဲ႔စာၾကည့္တိုက္ဆီဦးတည္ေနတဲ႔သူ႔ရဲ႕စိတ္ေတြဟာ လြတ္လပ္ေပါ႔ပါးေနပါေတာ့တယ္။

No comments:

Post a Comment